عکس و خبر از : امید امامی :

در استمرار بارشهای قابل توجه برف در منطقه مرند و اراضی روستای پیام، پوشش برف پیست اسکی نیز به ارتفاع نسبی مناسب برای انجام اسکی رسید.

بنابه دستور دکتر دانشور ، ریاست هیئت اسکی مرند و پیست اسکی پیام، بمنظور بررسی وضعیت ارتفاع پوشش برف در اراضی داخلی پیست اسکی، بررسی عملکرد و چرخش دقیق و منظم بالابرها، کارکرد تأسیسات گرمایشی، تکمیل بودن امکانات رفاهی و پذیرایی و …، روز جمعه ۲۷ آذر ماه اقدام به بازگشایی آزمایشی پیست اسکی پیام گردید.

DSC_0292_2

در گردهمائی که بدین منظور با حضور کلیه مسئولین و دست اندرکاران هیئت و پیست اسکی در محل دفتر هیئت اسکی مرند برگزار شد ، دکتر دانشور ضمن ایراد سخنرانی و ارائه گزارشی از عملکرد امور انجام شده طی چند ماه گذشته ، آغاز فصل اسکی جدید در پیست پیام را سرفصل جدیدی در جذب علاقه مندان و اسکی بازان استان دانسته و وضعیت کیفی و عملیاتی تأسیسات پیست را هم اکنون مطلوب توصیف کرد.

DSC_0036_3

در ادامه، ضمن بازدید رئیس هیئت و مسئولین از اراضی همجوار، وضعیت مسیر منتهی به پیست اسکی نیز مورد بررسی قرار گرفته و در طی بازدید با میهمانان و شهروندان حاضر در منطقه به ملاقات و گفتگو پرداختند.

اسکی بازان و علاقه مندان و مدعوین به پیست اسکی نیز باتفاق مسئولین هیئت ، ساعاتی چند بطور آزمایشی به انجام اسکی پرداخته و وضعیت و امکانات پیست را مورد ارزیابی قرار دادند.

DSC_0043_3

Leave a Reply