عکس و خبر از : امید امامی :

پیست اسکی پیام در استمرار بازسازی و توسعه خود، تأسیس دومین پیست اسکی شب ایران را هدف قرار داده است.
مدیریت و پرسنل مجرب مجموعه ورزشی تفریحی پیام، با مطالعه و بررسی ویژگیها و زیرساختهای پیست اسکی، توجه به پایداری و مساعد بودن شرایط جوی شامگاهی، دسترسی به منابع انرژی، تأمین امنیت و آرامش ورزشکاران در انجام اسکی شامگاهی، دسترسی بسیار نزدیک به امکانات اقامتی و رفاهی در فاصله ۱۵ کیلومتری پیست و همچنین بهره مندی از امکانات پزشکی و اورژانسی شهرستان مرند و … ، امکان دایر نمودن پیست اسکی شب و میزبانی از علاقه مندان را مثبت ارزیابی کرده و اقدامات اولیه را نیز بمنظور نورپردازی و انجام تست های لازم در پیست بعمل آوردند.

DSC_0019
چشم انداز مجموعه پیام به تأسیس دومین پیست اسکی شب در ایران، در شرایطی کلید خورد که فصل اسکی جاری با استقبال پر شور و حال عموم هموطنان و اسکی بازان استان روبرو گردید. بدیهی است، موقعیت طبیعی و استراتژیک این پیست برای انجام اسکی شامگاهی کاملاً مثبت ارزیابی شده و نسبت به دیگر پیست های اسکی ایران از مزایا و شرایط منحصر بفردی برخوردار است.

DSC_0021
مسیر کوتاه فرعی بسوی پیست منشعب از جاده ترانزیت اصلی، امکان آمد و شد به پیست را در همه ساعات شبانه روز و بدون دغدغه از بسته شدن مسیر فرعی و یا اصلی، فراهم آورده و این موضوع از امتیازات برجسته ومنحصربفرد پیست اسکی پیام میباشد.
مدیریت پیست، ضمن بررسی و کارشناسی دقیق و نظر به کلیه وجوه و شرایط موجود و امکان سنجی اسکی شامگاهی در این پیست، با تلاشی بی وقفه و تحسین برانگیز در آخرین روزهای پایانی فصل اسکی جاری، در تدارک نصب و راه اندازی تجهیزات نورپردازی بوده و بخشی از پیست را بمنظور انجام آزمایشی اسکی شامگاهی، آماده نمودند.

DSC_0030