عکس و خبر از : امید امامی :

پیام : مصمم به تأسیس اولین سایت دائمی پرواز و آموزشکده پاراگلایدر و پاراموتور در شمالغرب کشور می باشد.

مدیریت مجموعه ورزشی تفریحی پیام، رویکرد جدی و متفاوتی را برای بهره برداری از این مجموعه منحصربفرد، در پیش گرفته است.
پیام با برخورداری از طبیعتی زیبا و همجوار با رشته کوههای میشو، دسترسی بسیار آسان و کوتاه از طریق جاده ترانزیت تبریز – مرند، شرایط جوی پایدار و امکانات رفاهی مناسب نظیر رستوران واستراحتگاه و…، مکانی چهارفصل برای انجام ورزشهای زمستانی و تابستانی و همچنین تفریح و گردش عموم مردم در همه رده های سنی، بشمار می آید.

با بررسی های انجام شده در خصوص امکان انجام ورزشهای هوائی و ایجاد سایت دائمی پرواز با گلایدر و پاراموتور از ارتفاعات کوههای مشرف به پیست و بر فراز اراضی مجموعه پیام، معین گردید که انجام پروازهای ورزشی و تفریحی در همه فصول سال میسر بوده و تأسیس سایت پروازی در این مجموعه نیز جزو برنامه های راهبردی و آتی مدیریت قرار گرفت.

DSC_0125
در این راستا، تشکیل کلاسهای آموزشی و تأسیس مدرسه پرواز با پاراگلایدر و پاراموتور نیز در این مجموعه امکان پذیر بوده و از پتانسیل لازم بخوردار می باشد.
با توجه به وسعت اراضی مجموعه، امکان انجام تمرینات زمینی، پروازهای آموزشی و همچنین پروازهای تفریحی انفرادی و دونفره ، در همه ایام سال میسر بوده و تداخلی در دیگر برنامه ها و امکانات مجموعه پیام، نخواهد داشت.

DSC_0138
بمنظور ملاحظه و بررسی کم و کیف این موضوع، یک دوره پرواز آزمایشی بر فراز اراضی پیست و دامنه رشته کوههای میشو، با موفقیت بانجام رسید که با تشویق و شور و حال تماشاگران حاضر در مجموعه پیام روبرو شد. مدیریت مجموعه پیام، با تحول در نگرش خود به این مجموعه ورزشی و گردشگری، امکان انجام پارااسکی زمستانی و همچنین امکان ایجاد پیست اسکی روی چمن در فصل تابستان را در دست بررسی دارد.

DSC_0109

DSC_0133

DSC_0121