عکس و خبر از : امید امامی :

پیام ، همچنان با زیبائی وصف ناپذیر دامنه رشته کوههای میشو ، چشم انداز و مناظر بی همتای مشرف به درختان آرمیده در خواب زمستانی و طبیعتی سپیدگون از برف ، همچون نگینی در دل “فلک” ، می درخشد.

a
تعطیلات پایان هفته جاری نیز ، پیام میزبان گرمی برای اسکی بازان و محل دلپذیری برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح عموم هموطنان بود.

b
هرچند بخشی از اوقات عموم مردم در تفریحی بنام تیوب سواری و یا سرخوردن روی شیب های حاشیه پیست اسکی سپری میگردد ، علیهذا عدم امکان کنترل و پیشگیری از حوادث احتمالی این نوع تفریح ، همیشه دغدغه خاطر مسئولین مجموعه ورزشی تفریحی پیام را در طول روزهای پایان هفته ، بدنبال دارد.

c

d

مجموعه پیام ، پس از سالها فعالیت و دیرینه ای عمیق در آشنائی و تمرین و تعلیم همه اسکی بازان استان ، همچنان پیشکسوتی و ریش سفیدی خود را حفظ نموده و علیرغم تأسیس و فعالیت پیست اسکی سهند ، میزبان صمیمی و یار و یاور دائمی همه ورزشکارانی است که بعلت نامساعد بودن وضعیت جوی آن پیست ، به پیام دیرین رو می آورند. از این روست که در روزهای پرازدحام ، پیام با چهره های آشنا ، پیشکسوتان اسکی استان ، مربیان فعال و دوستان و آشنایان بسیاری روبرو است و محلی گرم برای تجدید دیدارها و تحکیم دوستیها و گذراندن اوقاتی خوش برای همه ما بحساب می آید.

e
یکی از ویژگی های بسیار مهمی که پایداری شرایط جوی مطلوب و آب و هوای مساعد پیست پیام فراهم مینماید ، امکان پذیرش و آموزش اسکی مطلوب برای خردسالان است. بدیهی است با توجه به محدودیت فیزیکی خردسالان نسبت به تحمل هوای سرد و یا مواجهه با وقوع کولاک های برفی و در پی آن احتمال وقوع سرماخوردگی و …، پیست پیام با داشتن وضعیت پایدار جوی و هوای آفتابی مکانی بسیار مناسب برای آموزش و تمرین خردسالان و نوآموزان بشمار می آید.

f
مدیریت مجموعه ورزشی تفریحی پیام ، ضمن استقبال و میزبانی از عموم هموطنان محترم ، اوقات خوشی را برای آنان آرزو داشته و صمیمانه خواهشمند است از انجام تفریحات زمستانی غیر متعارف و حادثه ساز دوری نموده و بمنظور به حداقل رساندن آثار و حوادث این تفریحات نامتعارف ، از شیبهای بسیار ملایم و کوتاه حاشیه مجموعه پیام استفاده نمایند.