عکس و خبر از : امید امامی :

با استمرار و پایداری شرایط جوی در منطقه و علاقه عموم هموطنان به هوای کوهستان و طبیعت گردی و تفریح های زمستانی ، مجموعه ورزشی – تفریحی پیام را با استقبال پرشور خانواده های تبریزی و دیگر اهالی منطقه ، روبرو نمود.

۱
از اولین ساعات روز جمعه ، سوم بهمن ماه جاری و با ظهور آفتاب گرم و درخشان از پشت رشته کوههای میشو ، ورود خانواده های محترم به محدوده تفریحی و استراحتگاه مجموعه آغاز و تا ساعات نیمروز به اوج خود رسید. ورود دوست داران طبیعت و کوهستان به مجموعه ، حتی در ساعات پایانی خدمات پیست نیز استمرار داشت بطوری که در ساعت ۵ بعدازظهر در مسیر برگشت از پیست ، خودروهای قابل توجهی در مسیر منتهی به پیست در حال تردد بودند.

۲
هرچند طی اطلاعیه های مختلف از سوی نهادها و ارگان های ذیربط در خصوص خطرات “تیوب سواری” یا سرخوردن بر روی سطوح مختلف و … ، بطور مستمر اطلاع رسانی گردیده ، علیهذا این تفریح بی حد و حصر در حاشیه پیست های اسکی ، یکی از معضلات ورزش عمومی کشور ، خدمات اورژانس و مراکز درمانی و خصوصاً گریبانگیر مسئولین پیست های اسکی نیز شده است.
متأسفانه ، محدوده همجوار پیست اسکی پیام نیز از برگزاری گروهی و خانوادگی این تفریح عمومی ، بدور نمانده و صدها نفر را با شور و اشتیاق وصف ناپذیری به سمت خود میکشد.

۳
خوشبختانه این هفته نیز، تفریح تیوب سواری و سرخوردن گروهی هموطنان در محدوده مجموعه پیام ، بدون حادثه ناگواری به پایان رسید.
علاقه مندان و ورزشکاران اسکی ، روز جمعه با شرایط جوی مساعد و هوای آفتابی و زیبا ، پیستی با برف کوبیده شده و آرامش ورزشی در پیست و صف بالابرها و … ، روبرو بودند.

۴
با حضور فعال مدیریت محترم مجموعه و دیگر پرسنل اجرائی پیست ، همه نقصانها و مشکلات هفته پیشین مرتفع شده و پیست اسکی از نظم و انظباط قابل تحسینی برخوردار بود. امید است با وقوع بارش های مجدد ، پوشش برف پیست نیز مجددا ً افزایش یافته و قابلیت استفاده بهینه آن تا پایان فصل اسکی امسال ، تداوم یابد.