عکس و خبر از  : امید امامی :

زمستان امسال ، مجموعه ورزشی – تفریحی پیام ، فصل اسکی و پذیرایی خود را با برخورداری از پوشش برف مناسب ، فعال بودن هر ۳ بالابر از مقابل درب ورودی تا نوک قله ، دایر بودن اقامتگاه و رستوران و کلیه امکانات و تأسیسات رفاهی و … ، آغاز نموده است.

۱

۷

همزمان با اعلام آمادگی کامل پیست و مساعد بودن شرایط جوی منطقه ، روز جمعه ۲۶ دیماه “مجموعه پیام ” با استقبال کم نظیر و پرشور علاقه مندان ورزش اسکی و عموم هموطنان عزیز روبرو شد.

۵

روحیه پر نشاط و فعال اسکی بازان و دیگر علاقه مندان کوه پیمایی و طبیعت ، در اولین ساعات روز جمعه با تشریف فرمایی ریاست محترم هیئت اسکی استان “جناب آقای مهندس صمد صور” دوچندان شد.

۴

جناب آقای صور ، با حضور گرم و صمیمی خود در دفتر هیئت و پیست اسکی مرند ، ضمن تجدید دیدار با ریاست محترم هیئت اسکی مرند و مجموعه ورزشی پیام “جناب آقای دکتر کمال الدین دانشور” ، با مربیان حاضر در مدرسه اسکی پیام و دیگر اعضاء و پیشکسوتان اسکی حاضر در پیست نیز ، دیدار و گفتگو و تبادل نظر نمودند.

۲

رئیس محترم هیئت اسکی استان ، ضمن بررسی دقیق روند بازسازی و تعمیرات انجام شده و تعیین وضعیت عمرانی پیست ، از کلیه تأسیسات رفاهی و خدماتی مجموعه نیز بازدید بعمل آورده و با مشکلات و موانع باقیمانده در مجموعه ، از نزدیک آشنا شدند.

۳

جناب آقای صور ، پس از ملاقات و مذاکره ای دوستانه با تنی چند از اسکی بازان مشغول در داخل پیست ، در ادامه از مدرسه اسکی پیام و خردسالان در حال آموزش در پیست و همچنین با سرپرست مدرسه اسکی “جناب آقای مهندس حسام الدین طالبی ، از مربیان پرسابقه اسکی استان” و دیگر مربیان فعال در مجموعه ، دیدار بعمل آورده و به تبادل نظر پرداختند.

۶