عکس و خبر از : امید امامی :

پیست اسکی پیام با سابقه ای نزدیک به ۵۰ سال، از اولین پیست های اسکی کشور بشمار می آید. پیشکسوتان اسکی استان، پس از یادگیری اصول اولیه و کسب مهارت، سالهای سال بر جای جای این پیست اسکی نموده و در گذر سالها، آموزش اسکی را بطور مرتب و مستمر به فرزندان خود منتقل نموده اند.
پیست اسکی پیام، هم اکنون میعادگاه هفتگی سه نسل است و افتخار میزبانی و آموزش نسل سومی را بعهده دارد که پدربزرگشان هم اسکی را از این مکان آغاز نموده است.

۱
پیام، صرفا یک پیست اسکی نیست! مکانی دلپذیر در دامان طبیعتی است که کودکان و خردسالان هم از حضور در آن لذت میبرند. بزرگسالان نیز در آرامش و زیبائی کوهستان و دامنه رشته کوههای میشو اسکی نموده و در کنار خانواده خود، روز تعطیلی مفیدی را سپری می کنند. پیام، مکان زیبائی است که همه گروههای سنی را در همه فصول سال بسوی خود جلب میکند. این ویژگی منحصربفرد، همه اعضای خانواده و فامیل را بدون امتناع، گرد هم جمع کرده و ورزش و گردش و تفریح یکایک آنان را بنحو مطلوبی برآورده میکند.

۲

۳
مجموعه پیام با رویکردی وسیع و تلاشی بی وقفه، سعی در توسعه و ایجاد امکانات ورزشی تفریحی جدیدی داشته و از هم اکنون مراحل مقدماتی و امکان سنجی آنها را در دستور کار خود قرار داده است.