خبر از امید امامی ، عکس از نازنین طالبی :

همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و به میمنت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، روز جمعه ۲۴ بهمن ماه سال جاری یک دوره مسابقه اسکی آلپاین مارپیچ کوتاه ، در پیست اسکی پیام برگزار شد.

این مسابقه که بطور آزاد و بدون محدودیت سنی میان نوجوانان و جوانان اسکی باز و دیگر علاقه مندان برگزار شد ، شور و حال خاصی را میان شرکت کنندگان در مسابقه و خصوصاً خانواده های آنان ایجاد نمود.
تماشاگرانی که از انبوه خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی تفریحی پیام و بمنظور تشویق شرکت کنندگان در مسابقه ، در حاشیه پیست اسکی گرد آمده بودند از تماشای این مسابقه و حرکات ورزشی اسکی بازان لذت برده و اوقات شاد و مفرحی را بطور خانوادگی و در جمع یکدیگر سپری نمودند. این مسابقه که میان ۲۷ نفر از خانمها و آقایان اسکی باز برگزار شد ، حال و هوای پیست اسکی پیام را پس از ۱۵ سال به یام دیرین برد!

۱
به اذعان پیشکسوتان حاضر در مجموعه پیام ، از ۱۵ سال پیش تاکنون پیست اسکی پیام چنین شور وحال و جمع گرم و صمیمی خانوادگی را تجربه نکرده بود و برگزاری این مسابقه ، اهمیت برگزاری مسابقات مختلف و یا جشنواره ها و گردهمائی های ورزشی و تشکیل تفریحات عمومی در این مجموعه ورزشی را در همه فصول سال ، مستدل نمود. با تکمیل ثبت نام از علاقه مندان در دفتر هیئت اسکی و آماده شدن مقدمات لازم ، مسابقه اسکی آلپاین آزاد در ساعت ۲ بعداظهر در مسیر از پیش تعیین شده پیست ، استارت خورد. داوری این مسابقه طی حکمی از سوی ریاست هیئت اسکی مرند به جناب آقایان رسول چرچی ، شهاب دادفر و بابک چرچی نهاده شده بود. مراحل انجام مسابقه با حضور و نظارت ویژه ریاست محترم هیئت اسکی مرند ، جناب آقای دکتر دانشور ، جمعی از مربیان بنام اسکی استان و بسیاری از پیشکسوتان اسکی شهرستان مرند و تبریز و دیگر اسکی بازان حاضر در پیست ، برگزار گردید.

۲

۴

از میان ۲۷ شرکت کننده واجد شرایط در مسابقه ، به ترتیب :
جناب آقای محمد سلطانی با رکورد ۳۹٫۶۱ ثانیه
خانم نازنین طالبی با رکورد ۳۹٫۶۵ ثانیه
جناب آقای یاسر احمدی با رکورد ۴۱٫۰۲ ثانیه
مقام اول تا سوم را کسب نمودند.
در پایان مراسم ، به پاس قدردانی از اسکی بازان و گرامیداشت فرخنده سالروز ۲۲ بهمن ، هدایای ارزشمندی از سوی ریاست هیئت اسکی مرند به نفرات اول تا سوم این مسابقه اهدا گردید.

۳
شرکت کنندگان در مسابقه، اسکی بازان و خانواده های حاضر در مجموعه پیام، پس از پایان مراسم اهدای جوایز، با گرفتن عکسهای خاطره و شور و شادی قابل تحسینی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در این مجموعه جشن گرفتند.