عکس و خبر از : امید امامی :

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، ۲۳ بهمن ماه جاری یکدوره مسابقه اسکی آلپاین آزاد از سوی هیئت اسکی استان آذربایجان شرقی و با میزبانی و تدارکات هیئت اسکی شهرستان مرند ، در پیست اسکی پیام برگزار شد.

DSC_0030_6

DSC_0035_4

برگزاری این دوره از مسابقات ضمن فراخوان وسیع هیئت اسکی شهرستان مرند از کلیه اسکی بازان و علاقه مندان ، طی مراسم با شکوه جشن ایام مبارک دهه فجر و با حضور شاخص مسئولین ورزش و رئیس هیئت اسکی استان آذربایجان شرقی و مسئولین بلند پایه شهرستان مرند، بانجام رسید.

DSC_8175

در این مراسم ، جناب آقای فرج اللهی معاونت محترم اداره ورزش و جوانان استان ، جناب آقای الهیار پور ریاست محترم اداره ورزش و جوانان مرند ، جناب آقای صمد صور ریاست محترم هیئت  استان ، جناب سرهنگ امدادی و جناب سرگرد صادقی از سوی نیروی انتظامی شهرستان مرند ، جناب آقای شفیع پور ریاست محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند و همچنین جناب آقای هادی روحانی ریاست محترم هیئت اسکی شهرستان مرند و بسیاری دیگر از مسئولین هیئت اسکی استان ، مربیان ، پیشکسوتان و اسکی بازان و … ، با حضور فعال در داخل پیست اسکی و با خیر مقدم و تبریک ایام خجسته فجر به اسکی بازان و شهروندان ، به مشاهده ونظارت انجام مسابقه پرداختند.

جناب آقای صور، ریاست محترم هیئت اسکی استان با خیرمقدم و استقبال گرم از کلیه مسئولین استانی و مدعوین گرامی و با پاسداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ، درخصوص اهمیت ترویج ورزشهای همگانی و الالخصوص رشد و اعتلای ورزش اسکی در استان به سخنرانی پرداخته و برگزاری مسابقات و گردهمائی اسکی بازان و علاقه مندان این رشته را در توسعه و ارتقاء حرفه ای این رشته، پر اهمیت دانستند.

صور افزود : هیئت اسکی استان، هر ساله با گرامیداشت ایام دهه فجر و با برگزاری مسابقات اسکی ، نسبت به استعدادیابی رده های سنی خردسالان و نوجوانان نیز همت گمارده و ضمن حمایت مادی و معنوی از استعدادهای اسکی استان ، مصمم است تا در آینده ای بسیار نزدیک ، اسکی بازان شاخصی را به عضویت تیم ملی کشور درآورد. در این راستا، هیئت اسکی استان با آغاز فصل اسکی ، بی وقفه سعی و تلاش خود را در تجهیز و برپائی و نگهداری پیستهای اسکی سهند و پیام بانجام رسانده است.

DSC_8177

در ادامه ، جناب آقای هادی روحانی رئیس هیئت اسکی مرند ، ضمن خیر مقدم به مسئولین و مدعوین شهرستان مرند و عرض تبریک خجسته سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ،  فعالیت هیئت اسکی شهرستان مرند را در تجهیز و نگهداری و ارائه خدمات در پیست اسکی پیام ، درخور توجه و شایسته دانست و خاطر نشان نمود : این پیست از آغاز فصل اسکی تا کنون ، در روزهای پایانی هفته ، بدون تعطیلی و طبق روال به ارائه خدمات و پذیرش اسکی بازان پرداخته است.

مسابقات اسکی آلپاین آزاد با ثبت نام و حضور ۴۶ شرکت کننده واجد شرایط در ۳ گروه سنی خردسالان ، نوجوانان و بزرگسالان برگزار گردید.

DSC_8181

نتایج نهائی مسابقات و نفرات برتر هر گروه سنی از سوی هیئت داوران بشرح ذیل اعلام گردید :

گروه سنی بزرگسالان

رتبه نخست : آقای بابک مقدم فر

رتبه دوم : آقای علی اسکندر زاده

رتبه سوم : آقای یاشار بولحسنی

گروه سنی نوجوانان

رتبه نخست : آقای یاسر احمدپور

رتبه دوم : آقای محمد امین علیپور

رتبه سوم : آقای آبتین مرادی

گروه سنی خردسالان

رتبه نخست : آقای هیراد طباطبائی

رتبه دوم : آقای عطا مرادیان

رتبه سوم : آقای آیدین سلطانی

در پایان اعلام نتایج مسابقات ، به رتبه های نخست تا سوم هر یک از گروه های سنی جوایزی ارزنده و لوح تقدیر و یادبودی اهدا گردید.

Leave a Reply