عکس و خبر از : امید امامی :

با سپری شدن یک ماه از آغاز بازگشایی رسمی پیست اسکی پیام ، جناب آقای صمد صور ریاست محترم هیئت اسکی استان بطور سرزده و بدون پیش آگهی قبلی از مجموعه ورزشی – تفریحی پیام بازدید بعمل آورده و وضعیت داخلی پیست اسکی ، تأسیسات و اماکن رفاهی و خدماتی مجموعه را شخصاً مورد بررسی قرار دادند.

مراتب بازدید رئیس هیئت اسکی استان با مشایعت جناب آقای هادی روحانی رئیس هیئت اسکی شهرستان مرند و مجموعه ورزشی – تفریحی پیام همراه بود که در این راستا ، مهندس صور از عملکرد و ساماندهی رئیس جدید هیئت اسکی شهرستان مرند ابراز رضایت نموده و وضعیت فنی تجهیزات پیست اسکی و کارآئی تأسیسات رفاهی و خدماتی مجموعه را مطلوب ارزیابی کردند.

DSC_0619

در ادامه بازدید ، مهندس صور در ملاقات با تنی چند از مربیان فعال در داخل پیست اسکی و نحوه آموزش و مسائل آنان به گفتگو پرداخته و سپس با جناب آقای نبی مدیر مسئول مدرسه اسکی پیام در خصوص اهمیت آموزش و ارتقاء سطح کیفی و جلب همکاری مربیان با سابقه و مجرب استان در این مدرسه، به تبادل نظر پرداختند.

رئیس هیئت اسکی استان ، ساعتی را نیز در میان اسکی بازان و علاقه مندان حاضر در پیست گذرانده و ضمن تجدید دیدار با پیشکسوتان اسکی استان ، با دوستان و یاران قدیمی نیز به گفتمانی صمیمانه پرداخته و با نظرات و پیشنهادات آنان آشنا شدند.

DSC_0607n

در خاتمه بازدید ، آقای صمد صور اهمیت بازدید و رسیدگی به امور مجموعه ورزشی – تفریحی پیام را ضروری دانسته و افزود : مجموعه ورزشی – تفریحی پیام ، علاوه بر یک پیست اسکی حرفه ای – آموزشی، از اهمیت گردشگری و تفریحی خاصی در استان برخوردار است که این امکان در دیگر پیست های اسکی کشور بلحاظ شرایط کوهستانی و برفگیر مسیرهای دسترسی و سردخیز بودن مناطق و … ، ایجاد نگردیده و بر این اساس سرمایه گذاری و توسعه امکانات رفاهی و تفریحی در مجموعه پیام از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. کوشش هیئت اسکی استان نیز همواره در جهت تجهیز و ارائه خدمات شایسته در پیستهای اسکی بوده و در این راستا به نظارت و حمایت خود ادامه خواهد داد.

DSC_0614

Leave a Reply